  • 1. Data: 2004-09-20 06:50:28
    Temat: Sprzedaż niezarejestrowana na kasie?
    Od: "Andrzej N." <s...@p...onet.pl>

    Witam!
    Czy ktoś wie co grozi za sprzedaż dla osoby fizycznej potwierdzoną fakturą
    VAT a nie zarejestrowaną na kasie fiskalnej?
    Pozdrawiam
    Andrzej N

  • 2. Data: 2004-09-20 09:54:50
    Temat: Re: Sprzedaż niezarejestrowana na kasie?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 20 Sep 2004, Andrzej N. wrote:

    >+ Witam!
    >+ Czy ktoś wie co grozi za sprzedaż dla osoby fizycznej potwierdzoną fakturą
    >+ VAT a nie zarejestrowaną na kasie fiskalnej?

    Tak się zastanawiam na ile istotne jest JAK ten fakt zostanie
    ujawniony. Jeśli to podatnik ujawni - pewnie może się schować
    za "czynnym zalem".
    Ale jak US wykryje... no to chyba szacowanie dochodów zrobi ?
    Też ciekaw jestem (choć KF nie mam :))

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-09-20 11:21:20
    Temat: Odp: Sprzedaż niezarejestrowana na kasie?
    Od: "Andrzej N." <s...@p...onet.pl>

    Ja się zastanawiam nad zrobieniem korekty do tej faktury
    i wystawieniem kolejnej faktury tylko już z dołączonym paragonem do kopii.

    Użytkownik Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.WNT.4.61.0409201151360.436@athlon...