    From: "Latet" <N...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: mBank - zamieszanie z datami kapitalizacji odsetek
    Date: Thu, 1 May 2003 09:31:08 +0200

    Witam,

    Pytanie dotyczy kapitalizacji odsetek z konta firmowego.
    Konto mBiznes.

    Na wydrukach, ktore sam sobie drukowalem w poprzednich
    miesiacach, zawsze bylo tak:
    data operacji = ostatni dzien miesiaca X
    data ksiegowania = pierwszy dzien kolejnego miesiaca

    I oczywiscie ja sobie do KPiR odsetki wpisywalem
    jako ostatnia pozycje miesiaca X.

    Jednak teraz mBank to zmieni i na wydrukach jest odwrotnie:
    data ksiegowania = ostatni dzien miesiaca X
    data operacji = pierwszy dzien kolejnego miesiaca

    Nawiasem mowiac - na opieczetowanych wyciagach miesiecznych
    zawsze bylo, tak jak jest teraz (wczesniejsza data ksiegowania).

    (troche to dziwne, ze najpierw jest "ksiegowanie" a potem sama "operacja")

    Czyli - teraz to mBank ujednolicil i w sumie to mozna sobie
    jeszcze raz wydrukować potwierdzenia operacji naliczenia
    odsetek za dawne miesiace.

    Tylko - pytanie mam takie - jak jest poprawnie, bo chyba
    to nie jest obojetne? Ktora wersja pozwala mi spokojnie
    zaliczyc odsetki do miesiaca na koniec ktorego byly
    wygenerowane?

    Dzieki,

    latet