  • 11. Data: 2013-10-23 21:56:23
    Temat: Re: miec firme bez przychodow i nie placic podatkow - czy to mozliwe?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    A.L. wrote:

    > Pieprzysz koles jak potluczony. Obywatel USA lub rezydent USA placi
    > podatek w USA od dochodow uzyskanych gdziekolwiek indziej na swiecie.
    > Niezaleznie od podatkow placonych w tym kraju gdzie zarabia.
    >
    > Mozna uniknac podowjnego opodatkwoania jezeli sa odpowiednie unowy
    >
    > A.L.
    >
    > P.S> jako obywatel USA wiem to doskonale i sam takie podatki place

    oj.
    naraziles sie
    udzieliles odpowiedzi niezgodnej z wersją oczekiwaną.

  • 12. Data: 2013-10-23 22:07:26
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-10-23 21:56, witek wrote:
    > naraziles sie
    > udzieliles odpowiedzi niezgodnej z wersją oczekiwaną.

    Zawsze istnieje szansa, że dyskutanci operują na rozłącznych zbiorach
    państw uznawanych za cywilizowane ;-)

    Na to mi zresztą wygląda, mając na uwadze fantasmagorie opowiadane przez
    <aaa>.

    Piotrek

  • 13. Data: 2013-10-24 19:50:30
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 23 Oct 2013 14:56:23 -0500, witek
    <w...@g...pl.invalid> wrote:

    >oj.
    >naraziles sie
    >udzieliles odpowiedzi niezgodnej z wersją oczekiwaną.

    Mnie sie zdaje ze Oryginalny Pytacz mial na mysli problem: "Jak
    oszukac Urzad Podatkowy"

    Rzeczywiscie, moje odpowiedzi sa nei na temat

    A.L.

  • 14. Data: 2013-10-25 06:56:01
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-10-22 17:13, witek pisze:

    > usa

    Chiny

    http://wmeritum.pl/chiny-zawieszaja-pobor-podatkow-o
    d-przedsiebiorstw/
    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 15. Data: 2013-10-25 13:52:23
    Od: walker <m...@g...com>

    On 10/24/2013 07:50 PM, A.L. wrote:

    > Mnie sie zdaje ze Oryginalny Pytacz mial na mysli problem: "Jak
    > oszukac Urzad Podatkowy"
    >
    > Rzeczywiscie, moje odpowiedzi sa nei na temat
    >
    > A.L.

    nie, akurat chce placic, tylko nie jesli nie mam przychodow, to
    oczywiste, ze jesli nie mam przychodow to nie powinieniem placic, jesli
    natomiast mam przychody to oczywiscie placic trzeba i nie chce oszukiwac

  • 16. Data: 2013-10-25 14:02:58
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-25 13:52, walker pisze:

    > nie, akurat chce placic, tylko nie jesli nie mam przychodow, to
    > oczywiste, ze jesli nie mam przychodow to nie powinieniem placic, jesli
    > natomiast mam przychody to oczywiscie placic trzeba i nie chce oszukiwac

    Po pierwsze primo, to fiskusowi chodzi o to, żebyś płacił niezależnie od
    tego, czy masz przychody, czy nie masz. Bo inaczej znowu Vincent się
    pie...nie o kilkadziesiąt miliardów i powie "każdy może się pomylić"
    (jak ten jeż, złażąc ze szczotki).

    A druga rzecz - nie wiem skąd Ci przyszło do głowy, że "oczywiście
    płacić trzeba". Przemyśl to dogłębnie i spróbuj znaleźć jakieś
    uzasadnienie dla takiego (IMHO mylnego) przekonania.

    Oszustwo, to coś *ZUPEŁNIE* innego. Oszustwo jest wtedy, jeśli mówisz
    "sprzedam ci tego wagoga za 100k", a po zainkasowaniu 100k dajesz mi
    fotokopię.
    Unikanie płacenia podatków nie jest oszustwem. To ochrona własności i
    obrona przed rabunkiem.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 17. Data: 2013-10-25 19:41:43
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 25 Oct 2013 13:52:23 +0200, walker <m...@g...com>
    wrote:

    >nie, akurat chce placic, tylko nie jesli nie mam przychodow, to
    >oczywiste, ze jesli nie mam przychodow to nie powinieniem placic, jesli
    >natomiast mam przychody to oczywiscie placic trzeba i nie chce oszukiwac

    Pzrepraszam, nieporpzumiemie towarzyskie. Przez Oryginalnego Pytacza
    rozumiamem <aaa>. Watki mi sie pomylily

    A.L.

  • 18. Data: 2013-10-28 13:38:34
    Od: walker <m...@g...com>

    On 10/22/2013 05:06 PM, A.L. wrote:

    > Owszem. W USA mozna miec firme ktora przynosi straty i nie dosc ze nie

    a da sie zalozyc firme bez posiadania lub wynajecia lokalu na terenie USA?

  • 19. Data: 2013-10-28 18:05:44
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 28 Oct 2013 13:38:34 +0100, walker <m...@g...com>
    wrote:

    >a da sie zalozyc firme bez posiadania lub wynajecia lokalu na terenie USA?

    Nie wiem

    A.L.