  • Data: 2008-02-17 18:39:07
    Temat: minimalna kwota podatku do zapłaty PIT37
    Od: "akara0" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    rozliczyłem dzisiaj wstępnie mojego PIT-a za 2007 rok i wyszło mi, że muszę
    dopłacić skarbówce 4 zł. Może ktoś z Was wie, czy istnieje cos takiego jak
    minimalna kwota do zapłaty, a jeśli tak to ile ona wynosi? Jeśli dobrze
    kojarzę to w przypadku zwrotu nadpłaconego podatku US zwraca kwoty powyżej 5
    zł, a te niższe zachowuje dla siebie. Czy w przypadku gdy płacić ma szary
    człowieczek jest podobnie czy dopłacić trzeba nawet głupią złotówkę? Jeśli
    można to prosze o linka do odpowiedniego dokumentu (ustawy, rozporządzenia
    itp)