  • 1. Data: 2003-10-07 22:31:46
    Temat: Re: mom et odliczenia VAT - telekomunikacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Oct 2003, Ryszard G wrote:
    [...]
    >+ Ja widzę tak:
    >+
    >+ O godzinie 14:58 udzieliłeś odpowiedzi

    E tam. Któryś elektrolit "popuszcza", tylko nie wiem czy
    gdzieś w kondensatorze czy akumulatorek :(

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 2. Data: 2003-10-08 12:58:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Oct 2003, helper-onet wrote:

    >+ mam pytanie !
    >+ obilo mi si ekiedys o uszy ,ze VAT za uslugi telekomunikacyjen odliczamy
    >+ dopiero w momecie zaplaty, nei wiem, jak to jest, moze mi ktro to wyjasnic ?

    Jakbyś tak pofatygował się do archiwum, to wyszłoby ci
    czarno na białym że nieprawda - bo w *terminie* zapłaty :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2003-10-08 14:17:51
    Temat: mom et odliczenia VAT - telekomunikacja
    Od: "helper-onet" <h...@o...pl>

    mam pytanie !

  • 4. Data: 2003-10-08 15:36:06
    Od: "Ryszard G." <r...@p...fm>

    A jednak wróżki :) ( wróże ? )

    Odpowiadają przed postawieniem pytania.

    Ryszard

  • 5. Data: 2003-10-08 16:57:07
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 8 Oct 2003 17:36:06 +0200, "Ryszard G."
    <r...@p...fm> zakodował:

    >A jednak wróżki :) ( wróże ? )
    >
    >Odpowiadają przed postawieniem pytania.

    A w jakiej sytuacji VAT odlicza się w innym okresie, niż termin
    płatności faktury za telefon?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-10-08 18:21:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Oct 2003, Ryszard G. wrote:

    >+ A jednak wróżki :) ( wróże ? )
    >+
    >+ Odpowiadają przed postawieniem pytania.

    A to pytania nie było ? ;>

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 7. Data: 2003-10-08 18:24:21
    Od: pito<p...@a...pl>

> [...]
    odliczamy
    > dopiero w momecie zaplaty, nei wiem, jak to jest, moze mi ktro to

    MOzna doliczyc VAT dopiero w miesiacu zapłaty.Tak jest z platnosciami
    za uslugi tzw. stałe, np.energia telefon

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2003-10-08 19:13:01
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 8 Oct 2003 18:24:21 +0000 (UTC),
    pito<p...@a...pl> zakodował:

    >MOzna doliczyc VAT dopiero w miesiacu zapłaty.Tak jest z platnosciami
    >za uslugi tzw. stałe, np.energia telefon

    A skąd masz takie rewelacje? Od kiedy i na jakiej podstawie data
    zapłaty ma jakiekolwiek znaczenie?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 9. Data: 2003-10-08 19:21:09
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "pito" <p...@a...pl> napisał w wiadomości
    > odliczamy
    > wyjasnic ?
    >
    > MOzna doliczyc VAT dopiero w miesiacu zapłaty.Tak jest z
    platnosciami
    > za uslugi tzw. stałe, np.energia telefon

    Zapłata np. po roku spowoduje
    utratę prawa do odliczenia.
    Pito, jak Ty sobie z tym radzisz?
    :-)