  • 1. Data: 2003-10-07 19:45:22
    Temat: wscibstwo Urzadu Skarbowego
    Od: "lazan" <l...@N...gazeta.pl>

    Czy ktos ma pojecie, najlepiej oparte na podstawie prawnej jak głeboko US
    moze w toku prowadzonego postepowania podatkowego dopytywac sie o sprawy
    osobiste i rodzinne, np. czy ma prawo żądania od podatnika aby wskazal szkołe
    do jakiej podatnik posyla swoje dziecko??? US skierowal do mnie takie
    zapytanie pisemnie powolujac sie na art. 180 par. 1 Ordynacji podatkowej). Z
    gory dziekuje za sugestie i pomysly. Pozdrowienia. Udreczona

  • 2. Data: 2003-10-08 18:28:04
    Temat: Re: wscibstwo Urzadu Skarbowego
    Od: pito<p...@a...pl>

    wydaje mi sie to do niczego nie potrzebne przy jakimkolwiek
    postepowaniu podatkowym.hmmm dziwne

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2003-10-09 06:11:25
    Od: "Jano" <m...@h...gula>

    Użytkownik "lazan" <l...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do jakiej podatnik posyla swoje dziecko??? US skierowal do mnie takie
    > zapytanie pisemnie powolujac sie na art. 180 par. 1 Ordynacji

    Moim zdaniem byloby to gleboko nieetyczne zabierajac nam ulge na
    ksztalcenie dzieci w zamian za dotacje dla tychze szkol - ktorychh to
    szkoly prawie nie widzialy (wiem bo jestem w radzie rodzicow takiej szkoly
    i mam wglad w finanse).