  • Data: 2002-04-16 00:01:49
    Temat: może poradzicie-problem z ZUS
    Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    6 miesięcy temu byłem na chorobowym ale ZUS nie wypłacił zasiłku bo kiedyś
    wcześniej wpłaciłem składkę 14 godzin po terminie (podobne opóźnienia zdarzyły
    mi od początku reformy 2 razy, z podobnych powodów, ale ponoć do 3 razy sztuka)
    Na dzisiaj mam 5-miesięczne zaległości w składkach ZUS, nie opłacałem, bo nie
    miałem wystarczających obrotów i pieniędzy (DG, KPiR). W tym czasie trochę
    chorowałem (chyba trochę z nerwów, prócz tego mam dolegliwość, kwalifikującą
    mnie w każdej chwili na zabieg operacyjny, utrudniającą chodzenie) ale u
    lekarza nie byłem bo nie miałem już chorobowego i pieniędzy.
    DG nie zawiesiłem, ponoć nie ma takiej możliwości, zresztą między chorobami
    tyrałem w nadziei na odmianę, szkoda mi też było dorobku firmy i całkowitego
    staczania się w ubóstwo.
    Macie jakiś pomysł co robić ? Wyrejestrować wstecz ? np. od stycznia ? ale w
    marcu 2002 miałem rachunek i przychód 200 zł.