  • 1. Data: 2005-07-07 17:15:50
    Temat: nie wiedzialem ze jestem VAT'owcem...problem
    Od: "de4" <d...@a...pl>

    Witam!
    Wlasnie jestem po wizycie w US i dowiedzialem sie ze od stycznia jestem
    platnikiem VAT malo tego powinienem od wrzesnia 2004 miec kase
    fiskalna.Stalo sie to dzieki kompetencji milych Pan pracujacych w moim US
    ktore twierdzily ze wejscie na kase nastepuje po przekroczeniu chyba 43.800
    juz dokladnie nie pamietam (dzialalnosc prowadze od kwietnia 2004).Czy ktos
    przerabial podobna historie z US???Jakie bede musial poniesc konsekwencje
    tego, kase juz posiadam i uregolowalem zalegly VAT od stycznia zlozylem tez
    czynny zal :) .Czy ktos wie jak US rozliczy mnie odnosnie okresu kiedy nie
    bylem na VAT a powinienem miec kase fiskalna czyli miedzy wrzesniem a
    styczniem.Dziekuje za wszelkie info...
    Pozdrawiam

    skruszony podatnik

  • 2. Data: 2005-07-07 18:10:50
    Temat: Re: nie wiedzialem ze jestem VAT'owcem...problem
    Od: "latet" <l...@b...adresu.pl>

    Z ciekawosci - jaka to dzialalnosc? (np. jakie uslugi?)
    Dzieki,

    latet

  • 3. Data: 2005-07-13 09:19:14
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    "de4" <d...@a...pl> wrote in message news:dajnun$467$1@news.onet.pl...
> [...]
    > czynny zal :) .Czy ktos wie jak US rozliczy mnie odnosnie okresu kiedy nie
    > bylem na VAT a powinienem miec kase fiskalna czyli miedzy wrzesniem a

    masz problem i najlepiej zainwestuj w dobrego doradcę podatkowego

    Magdi