  • 11. Data: 2005-06-30 12:38:25
    Temat: Re: nie wybrałem jeszcze OFE
    Od: "OFE www.multiofe.pl" <b...@m...pl>

    Nie, nie warto dawac się wylosować.
    Informacje o losowaniu ZUS
    http://www.multiofe.pl/nowosci.OFEemerytura.3,losowa
    nieZUS.shtml
    Co do wyboru- miarodajne są takie czynniki jak wyniki długotrwałe (od początku
    działalności), krótkotrwałe (roczne), wielkość funduszu, jakośc obsługi
    klienta, poziom ryzyka inwestycyjnego.
    Kilka zestawień zebraliśmy na http://www.multiofe.pl/wyniki.OFE.emerytura.shtml

    zespół obsługi klienta MultiOfe.pl

  • 12. Data: 2005-06-30 16:15:15
    Od: Maciek Bartnik <m...@b...polbox.com>

    Dnia 2005-06-23 19:47, Użytkownik Aicha napisał:
    > ... który w informacji podanej na swojej stronie internetowej
    > twierdzi, że ze wzrostem wartości jednostki uczestnictwa o 93,8% od
    > początku działalności przewyższa średnią rynkową, co jest nieprawdą,
    > bo średnia wynosi 103,48%, a Allianz jest na 11 miejscu w tym
    > rankingu. Krótkotrwałą efektywność inwestowania też ma "wspaniałą" - w
    > ubiegłym roku był na ostatnim miejscu, a w tym jest na 10-tym spośród
    > 15 funduszy.
    Oczywiście, ale do emerytury mam jeszcze parę lat i szczerze mówiąc ta
    efektywność może jeszcze się 1000 razy zmienić, więc dobór OFE na
    podstawie aktualnych wyników przy długości działania funduszy i naszym
    stanie gospodarki jest chyba nieporozumieniem.

    Maciek