  • 1. Data: 2005-06-19 20:06:33
    Temat: Umowa o dzieło, ZUS i uczeń
    Od: Paweł <p...@g...pl>

    Witam

    Czy jeśli uczeń a właściwie absolwent liceum (ale formalnie uczeń liceum do
    końca sierpnia) podpisuje umowę o dzieło to pracodawca musi płacić mu jakieś
    składki na ZUS? Jestem właśnie w takiej sytuacji i pracodawca chce mi taką
    składkę opłacić, ale wydaje mi się że nie musi... a umawialiśmy się na kwotę
    brutto... więc jak to jest? Studenci chyba nie płacą a uczniowie?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-19 21:37:33
    Temat: Re: Umowa o dzieło, ZUS i uczeń
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Paweł <p...@g...pl>
    wystukał[a]:
    > Czy jeśli uczeń a właściwie absolwent liceum (ale formalnie uczeń
    > liceum do końca sierpnia) podpisuje umowę o dzieło to pracodawca
    > musi płacić mu jakieś składki na ZUS? Jestem właśnie w takiej

    Przy umowie o dzieło nie ma składek, chyba, że z zamawiającym dzieło
    łączy cię stosunek pracy.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)