    From: Rafal <r...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: nie zaplacone faktury- jak da sie rozliczyc ???
    Date: Mon, 28 Jan 2008 19:58:11 +0100

    Witam
    jak przegladnalem zaleglosci, to mam bardzo duzo faktur VAT nie
    zaplaconych przez klientów
    duzo jest nieściagalnych juz na mój gust

    podpowiedzieci jak punkt po punkcie moge dobrze zaksiegowac, zeby wrzucic
    je w koszty..
    vatu chyba nie odzyskam jak dobrze rozumiem, ale czy cala kwote brutto? /
    netto ? mogw zaksiegowac w koszty ?
    co jest podstawa takiej kwalifikacji - przekroczenie jakos okresu płatnosi
    - opis tylko jakis ze platnik nie chce zaplacic i juz ?

    co jesli mam platnika, ktory placi biezace faktury a nie chce zapalaci z
    przed dwuch lat ???
    czy to ma znaczenie ?
    rafal