  • 1. Data: 2006-07-05 06:08:33
    Temat: nie zdążyłem złożyć wniosku na odliczenie VAT w związku z remontem domu
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam
    Faktury mam od maja 2004r. Czy da się coś jeszce z tym zrobić czy już po
    zawodach? Faktury były wystawiane na cement piasek sanitariaty itp.

  • 2. Data: 2006-07-05 08:19:49
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik g...@p...onet.pl napisał:

    > Witam
    > Faktury mam od maja 2004r. Czy da się coś jeszce z tym zrobić czy już po
    > zawodach? Faktury były wystawiane na cement piasek sanitariaty itp.

    złożyć wniosek jako raz w roku, przy nieskończonej inwestycji bądź po
    zakończonej już w roku 2006, szczególnie jeżeli jakaś faktura z 2006 się
    zaplątała również

  • 3. Data: 2006-07-05 18:19:07
    Od: "m." <m...@W...pl>

    > Witam
    > Faktury mam od maja 2004r. Czy da się coś jeszce z tym zrobić czy już po
    > zawodach? Faktury były wystawiane na cement piasek sanitariaty itp.

    Na remont? Pewnie. Tylko nie podajesz daty zakończenia inwestycji tj.
    remontu. Bo przecież z chwilową przerwą trwa dalej :)

    m.

  • 4. Data: 2006-07-06 20:41:14
    Od: Mario <n...@o...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
    > Witam
    > Faktury mam od maja 2004r. Czy da się coś jeszce z tym zrobić czy już po
    > zawodach? Faktury były wystawiane na cement piasek sanitariaty itp.

    Przypomnij sobie że przecież remont sie zakończył w marcu 2006 r.
    :)

  • 5. Data: 2006-07-10 19:34:40
    Od: "Maciejka" <f...@n...pl>

    Kup teraz np 1kg kleju, czy czy czegoś podobnego i "zakończ" remonty za
    tydzień.