  • 1. Data: 2004-11-24 13:01:38
    Temat: nie zwolnione podmiotowo
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    witajcie,
    moze ma ktos pod reka link do listy (rozporzadzenia) o której mowa z art
    .113 ust.14 pkt 2 ustawy o vat (towary i usługi do których nie stosuje
    sie zwolnienia podmiotowego z vat a w szczegolnosc chodzi mi o usługi z
    art 113 ust 13 pkt 2)
    pzdr

  • 2. Data: 2004-11-24 14:19:40
    Temat: Re: nie zwolnione podmiotowo
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 11/24/2004 2:01 PM, Użytkownik svobo napisał:

> [...]
    > .113 ust.14 pkt 2 ustawy o vat (towary i usługi do których nie stosuje
    > sie zwolnienia podmiotowego z vat a w szczegolnosc chodzi mi o usługi z

    Strony sejmowe -> wyszukiwarka aktów prawnych -> Dziennik Ustaw z 2004
    nr 97 poz. 971

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2004-11-24 16:31:11
    Od: "svobo" <s...@n...pf.pl>

    > Strony sejmowe -> wyszukiwarka aktów prawnych -> Dziennik Ustaw z 2004
    > nr 97 poz. 971
    >
    > --
    > gefragt

    Dziekuje