  • 1. Data: 2005-07-13 11:20:06
    Temat: nieuczciwość
    Od: mirosław<m...@w...pl>

    Pracując w firmie transportowej jako kierowca zostały mi zabierane pieniądze z
    tytułu przepału ,oraz nadurzytych kilometrówa.Pracodawca ustalil normę
    31.l/100km[,Scania470 nowa,naczepa mega na szerokich kołach,na trasie
    Hiszpania],auto spalało 35l/100km. Czy jeżeli w umowie o pracę nie ma zapisu o
    dietach pracodawca może wypłacać diety według uznania[jaka jest min.stawka
    diet,i czy one mi się należa-jest to firma prywatna] Czy jeZeli firma jest zadłużona
    na kwotę 250.000 mam szansę na odzyskanie swoich należności przed sądem
    pracy.Bardzo proszę o odpowiedz.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-07-15 09:57:31
    Temat: Re: nieuczciwość
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "mirosław" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest zadłużona
    > na kwotę 250.000 mam szansę na odzyskanie swoich należności przed

    a co ma zadłużenie -firma ma majątek / konta , środki trwałe
    ,wyposażenie ,koncesję transportową , akcje lub udziały / jest z czego
    ściągać.
    diety
    http://www.pit.pl/pages/i/246.php
    http://www.pit.pl/pages/i/245.php
    http://www.pit.pl/pages/i/247.php
    http://www.pit.pl/pages/i/753.php

    --
    ==== opix ======

  • 3. Data: 2005-07-15 10:28:41
    Od: "opix" <p...@g...pl>

    Użytkownik "opix" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mirosław" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    dodatkowa informacja
    jezeli firma jest osobą fizyczną wystarczy tylko wyrok opatrzony tytułem
    wykonawczym o który powinieneś wnosić wraz z pozwem
    -jeżeli firma ma osobowość prawną również musisz wnieść pozew przeciwko
    firmie wraz w wnioskiem o wydanie wyroku opatrzonego tytułem wykonawczym
    osoba fizyczna zobowiązana jest wyrokiem z tytułem wykonawczym całym
    swoim majątkiem
    osoba prawna która jest niewypłcalna nie zamyka ci drogi do dalszej
    egzekucji -jeżeli na podstawie wyroku sądowego firma jest niewypłacalna
    i komornik nie moze ściagnąć należności w całości lub
    części -występujesz przeciwko całemu zarządowi na podstawie art 289
    kodeksu handlowego - posiadasz wówczas -wyrok sądu i pismo komornika o
    niemożliwości lub częściowym wykonaniu wyroku -piszesz pozew przeciwko
    całemu zarządowi o wspólne zaspokojenie roszczeń kwoty niezrealizowanej
    wraz z odsetkami -podnosząc jednoczesnie fakt nie ogłoszenia upadłości
    wobec niewypłacalności -możesz we wniosku zarządać wydania aresztu na
    majatek zarządu -zabezpieczenie oraz wnosisz o wydanie tytułu
    wykonawczego -komornik ściągnie wtedy z majatku osobistego tego którego
    będzie mógł szybciej skasować a oni niech się sami żrą .masz na to 3
    lata od chwili wydania wyroku przeciwko firmie .

    --