    From: "mops" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: nieuczciwy kontrahent
    Date: Mon, 2 Sep 2002 21:42:13 +0200

    Witam

    Spotkala mnie nieciekawa przygoda. Otoz kontrahent od ktorego kupowalem
    uslugi okazal sie nieuczciwy. Po kontroli krzyzowej okazalo sie ze nie
    zaksiegoeal faktur ktore mi wystawial!!!
    Mam pytanie. Co mnie teraz czeka? Z tego co slyszalem to bede musial
    zaplacic jeszcze raz VAT! Czy jeszcze jakis sankcje urzad moze na mnie
    narzucic? ?Powiem szczerze ze jesli bede musial zaplacic vat od tych faktur
    oraz jakas kare to chyba poplyne i zamkne firme.
    Czy ktos mial taka sytuacje i odwolywal sie?

    Z pozdrowieniami
    Mops