  • 1. Data: 2002-09-02 19:42:13
    Temat: nieuczciwy kontrahent
    Od: "mops" <m...@g...pl>

    Witam

    Spotkala mnie nieciekawa przygoda. Otoz kontrahent od ktorego kupowalem
    uslugi okazal sie nieuczciwy. Po kontroli krzyzowej okazalo sie ze nie
    zaksiegoeal faktur ktore mi wystawial!!!
    Mam pytanie. Co mnie teraz czeka? Z tego co slyszalem to bede musial
    zaplacic jeszcze raz VAT! Czy jeszcze jakis sankcje urzad moze na mnie
    narzucic? ?Powiem szczerze ze jesli bede musial zaplacic vat od tych faktur
    oraz jakas kare to chyba poplyne i zamkne firme.
    Czy ktos mial taka sytuacje i odwolywal sie?

    Z pozdrowieniami
    Mops

  • 2. Data: 2002-09-03 00:40:10
    Temat: Re: nieuczciwy kontrahent
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mops" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    faktur
    > oraz jakas kare to chyba poplyne i zamkne firme.

    Przykre, ale chyba popłyniesz :(
    Musisz zapłacić jeszcze raz VAT oraz odsetki od niego oraz czeka cię jeszcze
    grzywna czy jak mu tam (chyba 30%) :(
    Wygogluj sobie grupy dyskusyjne w temacie "zwrot vat" - jest tego trochę

    R.

  • 3. Data: 2002-09-03 08:03:06
    Od: "Andrzej Ligudzinski" <j...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "mops" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Przykre, ale chyba popłyniesz :(

    Jestem w szoku. A czy takowy nieuczciwy kontrahent będzie ścigany z powodu
    ukrycia swoich przychodów?

    Jeśli tak, to jest tu jakaś niespójność. Skoro urząd uznaje, że jest on
    winny to kupującego powinien zostawić w spokoju. Ten jest winien kto ma z
    tego korzyść.

    Jeśli nie, to od dziś wyrzucam kopie swoich faktur do kosza. W razie
    kontroli twierdzę, że ja żadnych takich faktur nie wystawiałem. Cały VAT
    idzie do mojej kieszeni, płaci go dwukrotnie mój klient. On płynie, a ja
    żyję jak panisko.

    A co z podpisem sprzedającego na fakturze?

    Szczerze wq... AL

  • 4. Data: 2002-09-03 08:47:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Robert" <r...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > faktur
    >
    > Przykre, ale chyba popłyniesz :(
    > Musisz zapłacić jeszcze raz VAT oraz odsetki od niego oraz czeka cię

    Nie jeszcze raz VAT, a VAT naliczon w fakturach, ktorego nieuczciwy
    kontrahent nie
    "zaksiegowal". O odsetki mozna starac sie o umorzeie...

    O "kase" nalezy zwrocic sie do nieuczciwego kontrahenta najlepiej
    "z powodztwa cywilnego". Chyba mozna wniesc o zabezpieczenie majatku
    dluznika,
    ale przed Pane w kolejce jest US ipewnie jesze ktos...

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-09-03 19:10:45
    Od: "mops" <m...@g...pl>

    No to ladnie. Ciekawe skad ja te pieniadze wezme.
    A nie ma mozliwosci zeby US jakos sciagnal od tego goscia?
    Wogole to zrobia mu cos?
    Bo jak nie oni to chyba ja mu cos zrobie. Co mi teraz zalezy.

  • 6. Data: 2002-09-03 20:58:39
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    > No to ladnie. Ciekawe skad ja te pieniadze wezme.
    > A nie ma mozliwosci zeby US jakos sciagnal od tego goscia?
    > Wogole to zrobia mu cos?
    > Bo jak nie oni to chyba ja mu cos zrobie. Co mi teraz zalezy.

    I oprócz KKS podpadniesz po KK.U "mnie" w US mówią- uważaj z kim
    tańczysz,ale jak poznać złego tancerza/cerkę to już ich nie
    obchodzi.Takie mamy prawo i kropka.Współczuję Ci serdecznie.To jedyne co
    mogę zrobić
    Jacek

    --
    Jeśli chcesz coś do mnie napisać to usuń słowo spam z adresu

    Małżeństwo jest główną przyczyną rozwodów.