  • Data: 2003-06-04 05:51:40
    Temat: notariusz czy prawo czlowiekowi wilkiem ?
    Od: "Monfeo" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    mam mieszkanie (w koncu) no i problem. Czeka mnie umowa notarialna :(.
    Nie dosc ze mieszkanie jeszcze nie splacone to szykuje sie kolejny powazny
    wydatek. Szukam notariusza ktory zedrze ze mnie najmniej - ale oni trzymaja
    sie etyki zawodowej i pobieraja tyle samo, czyli maksa.
    Tylko jak obliczyc to maksimum ? Podam dane mieszkania:
    wartosc: 213 000 zl
    powierzchnia:
    mieszkanie 79,56
    garaz 17,45
    komorka 3,03

    Co sklada sie na te oplate i jak to policzyc (zeby bylo wiadomo ile narzuca
    prawo a ile to taksa notarialna ?
    Moze ktos ma namiary na TANIEGO notariusza z okolic Wroclawia ?

    wielkie dzieki za pomoc

    Monfeo