  • 1. Data: 2004-09-27 08:11:14
    Temat: notebook w leasingu
    Od: Asia <a...@i...pl>

    Witam

    Prowadzę swoją firmę. Prowadzę KPiR.
    Chciałabym kupić notebooka do 3500.
    Zastanawiam się nad wzięciem go w leasing.
    I stąd moje dwa pytania:
    1. Jak rozlicza się raty leasingu (czy co miesiąc rata leasingu wchodzi mi
    w koszty)
    2. Jaką firmę udzielającą lesing byście polecili (ja jestem ze Szczecina,
    ale lesing mogę też wziąc w Poznaniu)

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2004-09-27 14:08:57
    Temat: Re: notebook w leasingu
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    "Asia" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > I stąd moje dwa pytania:
    > 1. Jak rozlicza się raty leasingu (czy co miesiąc rata leasingu wchodzi mi
    TAK WSZYTSKIE OPLATY WCHODZA W KOSZTY I VAT ODLICZASZ NORMALNIE
    > 2. Jaką firmę udzielającą lesing byście polecili (ja jestem ze Szczecina,
    > ale lesing mogę też wziąc w Poznaniu)
    PRAWDE MOWIAC LEASING JEST I BYL ZAWSZE DROGI POLECAM KREDYT
    > Pozdrawiam
    > Aśka
    POZDR.
    KRZYSIEK

  • 3. Data: 2004-09-28 09:44:41
    Od: "UlaPod" <u...@w...pl>

    > PRAWDE MOWIAC LEASING JEST I BYL ZAWSZE DROGI POLECAM KREDYT

    0% w Media Markt :)

  • 4. Data: 2004-09-28 11:08:40
    Od: "Profil1" <j...@n...pl>

    > 0% w Media Markt :)

    0% LEASING?? NO TO CIEKAWE NA CZYM ZARABIAJA CHYBA NIE ROBIA TEGO DLA
    PRZYJEMNOSCI;-)
    POZDR.
    KJ

  • 5. Data: 2004-09-28 17:42:21
    Od: "UlaPod" <u...@w...pl>

    > 0% LEASING??

    raty, nie leasing :)

  • 6. Data: 2004-09-29 09:22:34
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Asia pisze:

    > Witam
    >
    > Prowadzę swoją firmę. Prowadzę KPiR.
    > Chciałabym kupić notebooka do 3500.
    > Zastanawiam się nad wzięciem go w leasing.

    lepiej zastanow sie, czy niewziac go na kredyt/raty..

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-09-29 11:08:50
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <a...@a...edu.pl> napisal(a):

    > lepiej zastanow sie, czy niewziac go na kredyt/raty..

    Wszyscy ciągle mówią, że leasing jest droższy. To dlaczego w takim razie
    cieszy(ł) się taką popularnością?
    --
    Samotnik

  • 8. Data: 2004-09-29 12:25:35
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Samotnik pisze:

    > Wszyscy ciągle mówią, że leasing jest droższy. To dlaczego w takim razie
    > cieszy(ł) się taką popularnością?

    "zdolnosc kredytowa" jest zwykle mniejsza niz "zdolnosc leasingowa".

    To czego NIE MOZNA wzac bylonakredyt, mozna bylo w leasing.
    Bo wyleasingowana rzecz POZOSTAJE wlasnoscia leasingodawcy.

    Boguslaw