  • 1. Data: 2004-09-27 08:31:49
    Temat: Umowa Kupna Sprzedaży
    Od: "Wizart" <p...@t...pl>

    Mam pytanie czy jeśli spisałam umowę kupna sprzedaży na kwote 1000 zł z
    firmą ja sprzedaję uszkodzoną drukarkę czy muszę zgłaszać to w urzędzie
    skarbowym?? do jakiej kwoty nie mam takiego obowiązku.
    Możecie mi jakiś artykuł podesłać?? gdzie to szukać??

  • 2. Data: 2004-09-27 12:39:57
    Temat: Re: Umowa Kupna Sprzedaży
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004, Wizart wrote:

    >+ Mam pytanie czy jeœli spisałam umowę kupna sprzedaży na kwote 1000 zł z
    >+ firmš ja sprzedaję uszkodzonš drukarkę

    Art. 9. Zwalnia się od podatku następujące czynności cywilnoprawne:
    6) sprzedaż rzeczy ruchomych, jeżeli podstawa opodatkowania
    nie przekracza 1000 zł,

    >+ Możecie mi jakiœ artykuł podesłać?? gdzie to szukać??

    Ustawa z dnia 9 września 2000 r. o podatku od czynności cywilnoprawnych

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS)

  • 3. Data: 2004-09-28 10:01:42
    Od: "Wizart" <p...@t...pl>

    A czy w urzędzie skarbowym musze cos zglosic???