-
1. Data: 2005-06-10 18:33:27
Temat: nowy adres biura
Od: "pit." <petero2@o2_SPAM_.pl>
mam takie pytanie:
bede wynajmowal lokal na biuro.
Czy musze aktualizowac wpis do EDG?
Siedziba glowna zostaje bez zmian, po prostu nowa placowka bedzie.
Czy US nie bedzie sie czepial, ze prowadze DG w dwoch miejscach (dom -
siedziba glowna, biuro - oddzial)?
pozdrowienia
piotrek
Najnowsze w dziale Podatki
-
Rzeczywisty właściciel w podatku u źródła - kluczowe objaśnienia MF po latach oczekiwania
-
KSeF 2.0: firmy będą miały tylko 4 miesiące na testy nowego systemu e-Faktur
-
Jak obniżyć składki ZUS? Przewodnik po ulgach ZUS dla małych firm
-
Kiedy prezent ślubny trzeba zgłosić do skarbówki? Przepisy i limity