  • 1. Data: 2007-09-05 18:27:06
    Temat: numer tel. z poradami
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Wiem ze był...Reklamowany jakiś pól roku temu. Telefon wyjaśniajacy
    wątpliwości w sprawie podatków.
    Nie ma pojęcia czy to organizuje jakieś ministerstwo czy US. w kazdym razie
    był to jeden numer na cała Polskę
    Ktoś pamięta? albo jakieś hasło gdzie szukać...

  • 2. Data: 2007-09-05 18:34:20
    Temat: Re: numer tel. z poradami
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 05-09-2007 o 20:27:06 TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wiem ze by?...Reklamowany jaki? pól roku temu. Telefon wyja?niajacy
    > w?tpliwo?ci w sprawie podatków.
    > Nie ma poj?cia czy to organizuje jakie? ministerstwo czy US. w kazdym
    > razie
    > by? to jeden numer na ca?a Polsk?
    > Kto? pami?ta? albo jakie? has?o gdzie szukaae...

    kip.gov.pl

  • 3. Data: 2007-09-05 18:34:50
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Tyle że tam mijają się z prawdą obiektywną ;)

  • 4. Data: 2007-09-05 22:32:16
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl> napisał w wiadomości news:op.tx61wcm1ipkhj4@unk...
    > Tyle że tam mijają się z prawdą obiektywną ;)
    sprawdzę wkilku miejscach- jak odpowiedzi bedą takie same to ok jak inne to
    zaczne się martwic

  • 5. Data: 2007-09-06 07:18:19
    Od: "t...@o...pl" <t...@o...pl>

    Dnia 06-09-2007 o 00:32:16 TMK <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > U?ytkownik <t...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > sprawdz? wkilku miejscach- jak odpowiedzi bed? takie same to ok jak inne
    > zaczne si? martwic

    Zadbaj o to, żeby jednym z tych miejsc były przepisy - bo 10 urzędasów
    powtarzających jakiś okólnik nie zmieni łajna w złoto ;)

  • 6. Data: 2007-09-06 08:19:12
    Od: "Jarek" <w...@o...pl>

    Witam,
    korzystam z Informacji Podatkowej, nr tel: 0801055055 lub (022) 3300330.

    Pozdrawiam
    Jarek