  • 1. Data: 2004-03-16 21:57:21
    Temat: numeracja faktur
    Od: "Łysy" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Problem chyba prozaiczny ale wole spytac

    Przeszedlem na VAT ostatnio no i z wystawianych rachunków mam teraz faktury
    vat. Jak mam numerowac te ostatnie, czy kolejnym numerem nastepnym za
    rachunkiem czy od numeru 1 zaczynajac jako ze jest to nie rachunek a faktura
    vat (ale namieszalem :-)
    Jak to powinno byc ?

    Pozdrawiam grupe

    Michał

  • 2. Data: 2004-03-17 00:09:00
    Temat: Re: numeracja faktur
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Mar 2004, Łysy wrote:
    [...]
> [...]
    >+ rachunkiem czy od numeru 1 zaczynajac jako ze jest to nie rachunek a faktura

    A jakie masz zasady numeracji faktur i innych dokumentów ? ;)

    >+ Jak to powinno byc ?

    *Myślę* że tak jak postanowisz.
    Może sam strzelam z za grubej armaty, ale mam SPISANE (autograf,
    data,...) np. to że osobno numeruję f-ry sprzedaży towarów
    a osobno usług (przeciwwkazań nie widać, dyskusje w googlu :))
    i *jak* je oznaczam.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)