  • Data: 2003-12-16 09:40:37
    Temat: obliczanie VAT w fakturach korygujących
    Od: "Lopesjus" <p...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W jaki sposób zaokrągla się wartości w obliczaniu podatku VAT dla faktur
    korygujących? Mam dwa różne wyniki z dwóch różnych programów: SUBIEKT z
    kwoty netto minus 41,48 zł wylicza minus 9,12 zł podatku, natomiast drugi
    program (4D) wylicza minus 9,13.

    Mam dwa podejrzenia:
    1) w pierwszym przypadku zaokrąglenie następuje w górę (czyli do wartości
    większej w końcu -9,12 > -9,13
    2) w drugim zaokrąglenie wynika z reguł matematycznych.

    Jak to się ma do sutawy o VAT? Czy ktoś może mi podać wykładnię?

    Pozdrawiam
    Przemysław Banaś