  • 1. Data: 2005-08-24 08:59:18
    Temat: obowiązek ewidencjonowania za pomocą kasy fiskalnej
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    Witam
    Od 01.09.2005 mam obowiązek ewidencjonowania sprzedaży za pomocą kasy
    fiskalnej.
    Kasa kupiona. W tym tygodniu będzie zafiskalizowana i zgloszona do US.
    I w związku z tym mam pytanie czy od momentu fiskalizacji muszę "nabijac" na
    kasę calą sprzedaż czy tylko dla indywidualnych odbiorców. Wyjaśnię, że
    prowadzimy sprzedaż przez internet dla indywidualnych odbiorców jak również
    z firmami, którym wystawiamy faktury VAT.

    Pozdrawiam
    Anna

  • 2. Data: 2005-08-24 11:47:03
    Od: "Anna Z" <a...@o...pl>

    nikt nie stosuje kas fiskalnych????????????????????

  • 3. Data: 2005-08-24 11:54:34
    Od: duszabar <d...@k...chip.pl>

    Anna Z napisał(a):
> [...]
    > prowadzimy sprzedaż przez internet dla indywidualnych odbiorców jak również
    > z firmami, którym wystawiamy faktury VAT.

    Możesz wybrać albo tak, albo tak i potem konsekwentnie się tego trzymać.
    Każdy sposób ma swoje plusy i minusy.

    Mariusz

  • 4. Data: 2005-08-25 11:45:52
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <430c5fec$1@news.vogel.pl>, duszabar <d...@k...chip.pl>
    wrote:

    > Możesz wybrać albo tak, albo tak i potem konsekwentnie się tego trzymać.

    Z czego Twoim zdaniem wynika obowiązek konsekwentnego trzymania się?
    Hint: wybieram wariant 2 (tylko indywidualni), a tu przychodzi mi klient
    z paragonem i mówi, że on chce fakturę na firmę.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 5. Data: 2005-08-29 11:16:04
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl>

    Jarek Spirydowicz napisał(a):

    > Z czego Twoim zdaniem wynika obowiązek konsekwentnego trzymania się?

    chyba tylko z konsekwencji księgowania dokumentów,
    dla uproszczenia polecam przez kasę wszystkie dokumenty...

    --
    regent...
    (...)

  • 6. Data: 2005-08-30 13:24:12
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <deuqpi$j0$2@213-238-99-151.adsl.inetia.pl>,
    "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> wrote:

    > chyba tylko z konsekwencji księgowania dokumentów,
    > dla uproszczenia polecam przez kasę wszystkie dokumenty...

    A. Skoro nie obowiązek tylko wygoda, to się zgadzam :)