  • 1. Data: 2005-08-24 06:33:45
    Temat: Przedawnienie podatku od nieruchomości
    Od: "leszeke" <l...@g...pl>

    Byłem przekonany, ze w/w podatek opłacam zawarty w comiesięcznych opłatach
    na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej. Nigdy od Urzędu miasta nie otrzymałem
    żadnej decyzji nt. wymiaru tego podatku, ani tym bardziej faktury.
    Było to mieszkanie zakładowe, wykupione od ... Urzędu Miasta !
    Teraz, jakiś czas po sprzedazy tego mieszkania otrzymałem pismo o wszczęciu
    postępowania administracyjnego, bo nie płaciłem tego podatku.
    Pytanie: jaki jest termin przedawnienia takich zobowiązań ?

  • 2. Data: 2005-08-24 07:39:55
    Temat: Re: Przedawnienie podatku od nieruchomości
    Od: "Damian" <s...@i...pl>

    Użytkownik "leszeke" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > postępowania administracyjnego, bo nie płaciłem tego podatku.
    > Pytanie: jaki jest termin przedawnienia takich zobowiązań ?

    Pięć lat.

  • 3. Data: 2005-08-24 08:05:59
    Od: "leszeke" <l...@g...pl>

    Damian <s...@i...pl> napisał(a):

    > Pięć lat.

    ale od jakiej daty ? chwili powstania zobowiązania ? zakończenia okresu
    rozliczeniowego ? ...?

  • 4. Data: 2005-08-24 10:24:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello leszeke,

    Wednesday, August 24, 2005, 10:05:59 AM, you wrote:

    > ale od jakiej daty ? chwili powstania zobowiązania ? zakończenia okresu
    > rozliczeniowego ? ...?

    A to zależy od tego, czy jesteś byłym prezydentem RP czy nie. Jeśli
    jesteś, to bądź pewien, że umorzą szybko. Jesli nie, to znajdą
    paragraf i udowodnią, że 'podjęli czynności' przed przedawnieniem i
    nawet po 7 latach będziesz bulić.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2005-08-24 13:26:25
    Od: "Leszek Elert" <l...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > jesteś, to bądź pewien, że umorzą szybko. Jesli nie, to znajdą
    > paragraf i udowodnią, że 'podjęli czynności' przed przedawnieniem i

    Załóżmy jednak, że nie jestem byłym prezydentem ?

  • 6. Data: 2005-08-24 13:41:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Leszek,

    Wednesday, August 24, 2005, 3:26:25 PM, you wrote:

    > Załóżmy jednak, że nie jestem byłym prezydentem ?

    To przyjmij najgorszy scenariusz :-(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl