  • 1. Data: 2005-08-24 02:32:29
    Temat: Rejestracja w UM a zlozenie NIP-1
    Od: "Juzek Kocimientka" <b...@a...email>

    Tak sie zlozylo, ze w zeszlym roku zarejestrowalem w UM firme w takim celu,
    zeby pracodawca rozliczal sie ze mna z czesci pracy za posrednictwem faktur.
    Pracuje na umowe o prace oraz 2 umowy zlecenia z czego za ta druga prace
    mialbym wystawiac po prostu faktury. No ale nie o to chodzi :) Chodzi o to,
    ze pracodawca sie rozmyslil wiec nie lazlem ani do US ani do ZUS'u.

    Teraz chce jednak ta dzialalnosc uruchomic bo pojawili sie inni chetni na
    moje uslugi i tu mam problem. Ja zgloszenie dzialalnosci w UM mam z zeszlego
    roku. Czyli na zgloszeniu w UM planowalem rozpoczac dzialalnosc w czerwcu
    2004 a teraz mamy juz sierpien 2005. Dzisiaj ide do US z NIP-1 i VAT-R i
    jestem w lekkim strachu bo sie okaze, ze jakas kare mi dowala :|

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź