  • 1. Data: 2006-03-05 18:02:15
    Temat: odliczanie opłat za studia w ramach DG?
    Od: "John Doe" <g...@W...poczta.interia.pl>

    Mam pytanie czy coś takiego jest aktualnie możliwe? Załóżmy, że osoba
    prowadzi DG i jednocześnie studiuje...czy może sobie opłaty za studia
    wliczyć w koszty?

    Z góry dzięki za szybką odpowiedź

    Daniel

  • 2. Data: 2006-03-06 06:04:43
    Temat: Re: odliczanie opłat za studia w ramach DG?
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "John Doe" <g...@W...poczta.interia.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie czy coś takiego jest aktualnie możliwe? Załóżmy, że osoba
    > prowadzi DG i jednocześnie studiuje...czy może sobie opłaty za studia
    > wliczyć w koszty?
    >
    > Z góry dzięki za szybką odpowiedź

    Ja tak robiłem, ale oczywiście profil szkoły odpowiadał działalności.

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-03-06 10:30:07
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "vertret" <vertret@@@op.pl> napisał w wiadomości

    > Ja tak robiłem, ale oczywiście profil szkoły odpowiadał działalności.

    Kontrolerzy z US oczywiscie nie mieli obiekcji?
    Bo wiesz, odliczac to mozna sobie nawet i bilety do kina.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2006-03-06 10:53:26
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > Kontrolerzy z US oczywiscie nie mieli obiekcji?

    Miałbyś jako kontroler obiekcje, gdybyś trafił na kogoś, kto odlicza szkołę
    "zarządzanie i marketing" a wpis do ewidencji miał między innymi "zarządzanie
    firmami na podstawie kontraktu menedżerskiego" i głównym numerem w REGON był EKD
    7414- "doradztwo w zakresie działalności związanej z prowadzeniem interesów i
    zarządzaniem"?

    --
    vertret

  • 5. Data: 2006-03-06 10:59:14
    Od: metti <m...@b...pl>

    Szanowny/a vertret wklepał/a:

> [...]
    > 7414- "doradztwo w zakresie działalności związanej z prowadzeniem interesów i

    Toż już pisałeś, że było zgodne z profilem działalności, po co
    powtarzasz? A taki przykład - wpis mam "Usługi świadczone przez
    wesołe miasteczka i parki rozrywki" i odliczam bilety do cyrku
    (rozpoznanie konkurencji i prawideł branży, etc...) :P

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"

  • 6. Data: 2006-03-06 14:03:12
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

> [...]
    był EKD
    > 7414- "doradztwo w zakresie działalności związanej z prowadzeniem

    No wiesz - "zarzadzanie i marketing" zasadniczo zgodne jest z profilem
    dzialanosci kazdej firmy!

    Pozdrawiam
    SDD