  • 1. Data: 2004-04-27 13:59:31
    Temat: odliczenia do znudzenia:)
    Od: gapa<t...@i...pl>

    Cześć!
    Mam mały problem z odliczaniem z tytułu ulgi remontowej. Rzecz
    dotyczy remontu lokalu mieszkalnego: burzone ściany, stawiane nowe,
    malowane, robiona instalacja wodna, gaz itp. Czy mogę odliczyć np:
    1. rozpuszczalnik,
    2. papier ścierny, siatki ścierne - do gładzi (a było tego dużo),
    3. tekturę budowlaną (ochrona podłóg podczas prac)
    4. folie ochronne,
    5. taśmy do ich przyklejania do listew parkietowych, bądź do ochrony
    tych listew (jakieś specjalne były - nie znam się),
    6. kratki wentylacyjne,
    7. parawan nawannowy, szklany, trzyczęściowy na stałę wmontowany w
    ścianę,
    8. parapet zewnętrzny

    pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info