  • 1. Data: 2004-04-27 13:59:51
    Temat: odliczenia do znudzenia:)
    Od: gapa<t...@i...pl>

    Witam!
    Mam problem z odliczeniami z tytułu ulgi remontowej, proszę o
    poratowanie. Rzecz dotyczy remontu lokalu mieszkalnego - burzenie
    ścian, stawianie nowych, instalacja gazowa, wodna, malowanie itd. I
    teraz nie wiem czy mogę odliczyć np:
    1. rozpuszczalnik,
    2. papier ścierny, siatki ścierne (do gładzi a było tego dużo),
    3. tektura budowlana do ochrony podłóg,
    4. folia ochronna,
    5. taśmy do przyklejania tej foli do listew parkietowych bądź do ich
    ochrony (jakieś specjalne - nie znam się),
    6. parawan nawanowy, szklany, na stałę wmontowany w ścianę,
    7. parapet zewnętrzny

    dzięki i pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info