    From: s...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odliczenia od odsetek od kredytu mieszkaniowego
    Date: 6 Nov 2006 00:26:34 -0800

    chcialem sie dowiedziec do kiedy ta ulga bedzie obowiozaywala oraz
    jakie warunki muszo byc spelnione bym mugl z niej skorzystac??mam
    zamiar kupic mieszkanko i stod moje zapytanie!!czy musi to byc
    koniecznie mieszkanie z rynku pierwotnego czy z rynku wtórnego ruwniez
    moze byc??jezeli moze byc z rynku wtórnego to jakie muszo byc
    przelanki bym mugl je zakupic i skorzystac z ww ulgi??