  • 1. Data: 2003-03-25 02:59:01
    Temat: odliczenie
    Od: "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl>

    Witam!
    W 2002 roku pracowałem jako informatyk w sporej państwowej firmie. W związku
    z tą pracą zakupiłem sobie komputer (dzięki czemu mogłem pracować z domu).
    Czy jest szansa na odliczenie sobie tego komputera od podatku za 2002 r.?
    Jeśli tak - pod co to podciągnąć? Jaki jest limit?
    Proszę o krótką i rzeczową odpowiedź - na grupie bywam rzadko, a sprawa jest
    pilna :-)

    pozdrawiam

    WR81

    --
    Email/Post został sprawdzony przez
    Norton Antivirus 2003 v.9.05.15

  • 2. Data: 2003-03-25 07:02:12
    Temat: Re: odliczenie
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeśli tak - pod co to podciągnąć? Jaki jest limit?
    > Proszę o krótką i rzeczową odpowiedź - na grupie bywam rzadko, a sprawa

    Możesz podciągnąc pod wydatki na zakup przyrządów i pomocy naukowych limit
    wydatku rok 2002 kwota 2280
    czyli do odpisu 433,20 maksymalnie jesli miałeś umowe o prace
    Wiola

  • 3. Data: 2003-03-25 09:31:03
    Od: "[MK]Wiewiór81" <p...@U...pl>

    > Możesz podciągnąc pod wydatki na zakup przyrządów i pomocy naukowych limit
    > wydatku rok 2002 kwota 2280
    > czyli do odpisu 433,20 maksymalnie jesli miałeś umowe o prace
    > Wiola

    Miałem umowę o pracę na czas nieokreślony. Czy to jedyny warunek?
    Poza tym - czy faktura za komputer musi składać się z jakichś konkretnych
    pozycji? Ja mam wyszczególnione wszystkie części - z subwooferem włącznie -
    a nie tylko "zestaw komputerowy" :-)

    Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam

    WR81