    From: "MaciejG" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odliczenie kompa
    Date: Mon, 2 Feb 2004 22:21:50 +0100

    Witam, pracuje w serwisie w firmie zajmujacej sie sprzedarza komputerow. Czy
    jako pracownik takiej firmy i osoba na co dzien uzywajaca kompa moge sobie
    odliczyc od podatku vacik za komputer? aha, fakturka jest na mnie, imie,
    nazwisko, adres zamieszkania ale nie ma nr NIP (nie znam go na pamiec, a nie
    mialem sciagi:)), aha jestem jeszcze studentem jesli to cos zmieni:))

    MaciejG
    gg 521505