  • 1. Data: 2003-12-23 16:03:30
    Temat: odliczenie komputera dla naczyciela
    Od: "Andrus" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Wiem ze w tym roku mozna to jeszcze zrobic ale czy w przyszlym takze czy juz
    nie ?? Druga sprawa to czy jesli kupie poszczegolne czesci komputera i sam
    go zloze to czy takze moge traktowac go jako zestaw komputerowy ktory moge
    odliczyc od podatku ?? Niestety dzisiaj sprawdzałem ceny zestawow i
    poszczegolnych komponentow i roznica cen (czyli jakoby cena za zlozenie
    komputera) wynosi tyle ile odliczyłbym od podatku z tytułu kupna komputera

    Paranoja

    Pozdrawiam i Zycze Zdrowych i Pododnych Swiat oraz Szczesliw(sz)ego Nowego
    Roku

    Andrus