  • 1. Data: 2003-12-23 16:12:48
    Temat: zwrot vat
    Od: "mycha02" <n...@p...onet.pl>

    Witam, mam pytanie:
    swiadcze uslugi opodatkowane stawka 0% oraz 22%,
    wystapilam o zwrot podatku vat na rachunek bankowy, czy kwota tego zwrotu
    bedzie ograniczona do wysokosci 22% calosci obrotu opodatkowanego stawkami
    nizszymi?
    Ja poprostu zliczylam vat naliczony z faktur, ktore zaplacilam i taka kwote
    wpisalam, ale cos mi sie wydaje, ze bede musiala zlozyc korekte deklaracji
    za m-c listopad...:-(
    Dziekuje za informacje
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-12-23 23:11:59
    Temat: Re: zwrot vat
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    zwrotu
    > bedzie ograniczona do wysokosci 22% calosci obrotu opodatkowanego

    Tak. Art 21.4

> [...]
    taka kwote
    > wpisalam, ale cos mi sie wydaje, ze bede musiala zlozyc korekte

    Skoro przekroczony limit, to tak.