  • 1. Data: 2004-01-14 11:07:43
    Temat: odliczenie od podatku pit aparatu cyfrowego
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

    witam
    czy nauczyciel moze odliczyc zakup aparatu cyfrowego od podatku za 2003 roku
    .
    wykorzystuje go w szkole do robienia zdjec do gazetki szkolnej i do
    zbieranie materialow w zwiazku z doksztalcaniem

    jacek

  • 2. Data: 2004-01-18 19:58:35
    Temat: Re: odliczenie od podatku pit aparatu cyfrowego
    Od: "xxx" <c...@p...onet.pl>

    Jezęli nauczyciel prowadzi tą gazetkę na podstawie umowy zlecenia lub umowy
    o dzieło i pobiera za to wynagrodzenie, to może być to zaliczone do wydato
    związanych z pracą zawodową i odliczone od podatku.

  • 3. Data: 2004-01-19 08:34:07
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik xxx napisał:

    > Jezęli nauczyciel prowadzi tą gazetkę na podstawie umowy zlecenia lub umowy
    > o dzieło i pobiera za to wynagrodzenie, to może być to zaliczone do wydato
    > związanych z pracą zawodową i odliczone od podatku.

    Ale bzdury na resorach. Może wypadalo by poznac ustawe zanim się zacznie
    pleśc trzy po trzy?

    To odliczenie dotyczy tylko i wyłacznie dochodów ze stosunku pracy i
    pokrewnych.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 4. Data: 2004-01-19 12:53:43
    Od: aa<...@w...pl>

> [...]
    > Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    > m...@e...com.pl
    >
    > W rocznym od podatku za 2003 zakup przyrządów i
    pomocy naukowych, programów komputerowych oraz wydawnictw
    fachowych bezpośrednio związanych z wykonywanym zawodem i
    wykonywaną pracą. Chyba że jhest działalnośc gosp.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-01-20 08:52:03
    Od: "jacek" <J...@b...com.pl>

> [...]
    >
    > Maddy
    >
    >dalej nie wiem mozna czy nie mozna , moim zdaniem mozna bo aparat cyfrowy
    jest wymieniony w wykazie co mozna odliczyc , mysle ze aparat mozna rownie
    dobrze wykorzystywac w pracy nauczyciela jak komputer

    jacek