  • 1. Data: 2007-12-26 16:27:56
    Temat: odliczenie odsetek kredytu
    Od: "higroskop" <h...@h...pl>

    Uprzejmię proszę o pomoc czy wg ponizszych danych będę miał możliwość
    odliczenia odsetek za rok 2006:

    - początek inwestycji 2006
    - podpisanie umowy kredytowej 2006 (pierwszy przelew 2007, ale to nie ma
    chyba znaczenia)
    - umowa przedwstępna ze spółdzielnią podpisana w 2006 (umowa nienotarialna)
    - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie 2007 lub opcjonalnie 2008 (czy to coś
    zmienia - uprzejmie proszę o rozważenie)
    - akt notarialy będzie podpisany w 2008 r

    dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2007-12-26 17:34:03
    Temat: Re: odliczenie odsetek kredytu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    higroskop wrote:
> [...]
    > coś zmienia - uprzejmie proszę o rozważenie)
    > - akt notarialy będzie podpisany w 2008 r

    a zdaje mi sie ze odetki to dopiero po podpisaniu aktu notarialnego.