  • 1. Data: 2005-03-08 16:52:47
    Temat: odliczenie skladek organizacji do ktorych przynaleznosc jest obowiazkowa
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@a...pl>

    Witam
    Do 2003 roku skladki na rzecz organizacji do ktorych przynaleznosc jest
    obowiazkowa w swietle innych ustw (przykladowo izby lekarskie,
    pielegniarskie etc) byla odliczana na podstawie art 26 ust 1 pkt 3 updof, w
    ustawie na 2004 ten punkt nosi mily dla fiskusa dopisek "uchylony". Czy
    mozna w jakis inny sposob odliczyc takie skladki, oczywiscie za wyjatkiem
    kosztow uzyskania przychodow - limit osiagnal maksimum dla pracujacego w
    miejscu zamieszkania. Sprawa dotyczy osoby zatrudnionej na umowe o prace.
    Bede wdzieczny za pomoc.
    Troche przeformatowalem pytanie, moze tym razem ktos mi pomoze.

    Pozdrawiam K

  • 2. Data: 2005-03-09 09:15:03
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Krzysiek(?)" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Bede wdzieczny za pomoc.
    > Troche przeformatowalem pytanie, moze tym razem ktos mi pomoze.
    No raczej nie ma szansy jest uchylony to go nie ma wiec nie jak odliczyć a
    pod nic innego tego nie da sie podciągnąć.
    Wiola