  • 1. Data: 2005-03-08 19:20:17
    Temat: Rozliczenia sprzedanych udzialow w spolce
    Od: "GrzeBrze" <g...@w...pl>

    Witam,

    Mam pewien problem dotyczacy rozliczenia dochodu uzyskanego ze sprzedazy
    udzialu w spolce.
    Otrzymalem bojowe zadanie aby rozliczyc moja matke i gdy juz mialem gotowe
    zeznania powiedziala mi ze w roku 2004 sprzedala JEDEN UDZIAL w spolce
    (prosze sie nie smiac), no i tu sie pojawia problem bo nie wiem gdzie wpisac
    kwote uzyskana ze sprzedazy tego udzialu.
    Dla pelnosci obrazu dodam ze nie otrzymala zadnego innego pitu oprocz PIT11
    a na potwierdzenie sprzedazy tego udzialu ma "umowe sprzedazy" poswiadczona
    przez notariusza

    Z gory dziekuje za wszelkie wyjasnienia,

    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-03-09 17:36:06
    Temat: Re: Rozliczenia sprzedanych udzialow w spolce
    Od: "GrzeBrze" <g...@w...pl>

    W artykule news:d0ku15$mie$1@theone.laczpol.net.pl,
    niejaki(a): GrzeBrze z adresu <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > PIT11 a na potwierdzenie sprzedazy tego udzialu ma "umowe sprzedazy"
    > poswiadczona przez notariusza
    >
    > Z gory dziekuje za wszelkie wyjasnienia,

    naprawde nikt nie wie co z tym fantem zrobic :-(
    wartosc niewielka, a problemy moga byc spore w przyszlosci jak US sie
    dopatrzy jakis niezgodnosci

    jeszcze raz pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 3. Data: 2005-03-09 18:33:46
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 8 Mar 2005 20:20:17 +0100, "GrzeBrze" <g...@w...pl>
    wrote:

> [...]
    >(prosze sie nie smiac), no i tu sie pojawia problem bo nie wiem gdzie wpisac
    >kwote uzyskana ze sprzedazy tego udzialu.
    Moze w PIT-38?

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum

  • 4. Data: 2005-03-09 18:48:54
    Od: "GrzeBrze" <g...@w...pl>

    W artykule news:mbgu21p0dqme18bg7juma4kn5of0b435v0@4ax.com,
    niejaki(a): WAM z adresu <n...@n...nopl.pl> napisał(a):

    > Moze w PIT-38?
    >
    > WAM

    hmmm, tez mi sie tak wydawalo, ale ona nie dostala PIT8C na podstawie
    ktorego jak doczytalem sie jest wypelniany PIT38

  • 5. Data: 2005-03-10 06:56:44
    Od: "my way" <no way@no way.pl>

    Użytkownik "GrzeBrze" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W artykule news:mbgu21p0dqme18bg7juma4kn5of0b435v0@4ax.com,

    > hmmm, tez mi sie tak wydawalo, ale ona nie dostala PIT8C na podstawie
    > ktorego jak doczytalem sie jest wypelniany PIT38

    pewnie niewiele pomogę, ale..
    może powodem braku pit-8c jest to, że mama sprzedała udział osobie
    fizycznej.
    jeśli tak jest, podstawą wypełnienia PIT-38 jest akt notarialny.
    pozdrawiam