    From: "Andrzej" <a...@N...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: odliczenie za zakup komputera
    Date: Wed, 5 Mar 2003 08:50:58 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@195.205.250.50

    Mam pytanie z pogranicza niuansów podatkowych

    Od kilku lat pracuję na pełnym etacie na stanowisku administartora systemów
    komputerowych i baz danych. Nie prowadzę w żadnej formie działalnosci
    gospodarczej (z wyjatkiem umow-zleceń dla innej firmy). Kupiłem nowy
    komputer. Zgodnie z literą prawa (PIT-O) powinienem mieć prawo do odliczenia
    go od podatku (do wysokości limitu) bo niby jest on zwiazany z bezpośrednio
    wykonywana pracą. Ale dotarły do mnie informacje, że Urząd Skarbowy żąda
    przedstawienia zaświadczenia (jakiego??) od pracodawcy. Czy ktoś wie co to
    za zaświadczenie? I na jakiej podstawie US tego wymaga? Czy wystarczajace
    jest tu zaświadczenie z kadr, że pracuję tu i tu na takim a takim
    stanowisku. Czy chodzi o coś więcej?
    Obligatoryjnie mogę założyć, że moj dyrektor nic takiego nie podpisze, bo
    tak de facto tym komputerem nie świadczę żadnej pracy na rzecz firmy (w
    firmie mam słuzbowy).
    Ten problem dotyczy rozliczenia za 2002r oraz (koleg kupił w styczniu 2003)
    za 2003r

    Macie jakieś sugestue. Wszystkie mile widziane

    Andrzej
    --
    ####
    #### usun NOSPAM z adresu poczty