  • 1. Data: 2003-07-28 17:01:05
    Temat: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: "Krzysztof" <m...@p...onet.pl>

    Potrzebuję pilnie wiedzieć na jakim druku dokonuje się zmiany konta
    bankowego do Urzędu Skarbowego przy prowadzonej dzialalności gospodarczej

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-07-28 17:39:21
    Temat: Re: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: "Slayer" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <m...@p...onet.pl>
    > Potrzebuję pilnie wiedzieć na jakim druku dokonuje się zmiany konta
    > bankowego do Urzędu Skarbowego przy prowadzonej dzialalności gospodarczej

    NIP-1, i jeszcze potrzebna umowa z bankiem...

  • 3. Data: 2003-07-28 17:45:50
    Od: "Krzysztof" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slayer" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Krzysztof" <m...@p...onet.pl>
    > >

    > NIP-1, i jeszcze potrzebna umowa z bankiem...

    A NIP-B nie służy czasem do aktualizacji, zmiany, dodawania nowego konta
    bankowego?
    Myślałem że NIP B, a nie NIP 1. Ale oczywiście mogę się mylić
    Krzysztof

  • 4. Data: 2003-07-28 18:11:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Mon, 28 Jul 2003 19:39:21 +0200, Slayer <a...@o...pl> napisał:

    > NIP-1, i jeszcze potrzebna umowa z bankiem...

    A do czego umowa?

    M.

  • 5. Data: 2003-07-28 18:57:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Jul 2003, Krzysztof wrote:

> [...]
    >+
    >+ A NIP-B nie służy czasem do aktualizacji, zmiany, dodawania nowego konta

    Służy.

    >+ Myślałem że NIP B, a nie NIP 1. Ale oczywiście mogę się mylić

    Była tu kiedyś dyskusja, że NIP B jest *załącznikiem* (bo jest),
    więc *nie może* być składany samodzielnie.
    Ponieważ jednak prawdą jest że na NIP-B jest rubryka z datą,
    to próbowałem podważyć ów argument tak: gdzie napisano, że
    deklaracja i załącznik muszą być złożone *równocześnie*, jeśli
    w sposób oczywisty są oznaczone "własnymi" datami ?
    Krótko mówiąc: NIP-1 *kiedyś* był składany. No to dodajemy
    "teraz" NIP-B do niego... ;)

    Osobiście składałem oddzielnie NIP-B j.w. :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)

  • 6. Data: 2003-07-28 20:55:47
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > A do czego umowa?

    Żeby US wiedział, że to Twój rachunek.
    Jeszcze by Ci ktoś ewentualny
    kilkudziesięciomilionowy
    zwrot podatku podebrał :-)

  • 7. Data: 2003-07-29 01:19:51
    Temat: Re[2]: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    c> Żeby US wiedział, że to Twój rachunek.
    c> Jeszcze by Ci ktoś ewentualny
    c> kilkudziesięciomilionowy
    c> zwrot podatku podebrał :-)

    Ale przedstawienie umowy nie jest potrzebne. Wystarczy sama informacja
    w formularzu.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 8. Data: 2003-07-29 06:43:42
    Temat: Re: Re[2]: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > c> kilkudziesięciomilionowy
    > c> zwrot podatku podebrał :-)
    >
    > Ale przedstawienie umowy nie jest potrzebne. Wystarczy sama

    Widzę, że kolega nie zaskoczył :-)
    Oczywiście, że żaden przepis nie wymaga
    przedstawienia umowy.
    Ten dodatkowy wymóg (nie poparty żadnym prawem)
    wprowadzono
    po słynnej akcji zwrotu kilkunastu milionów
    VAT na rachunek podatnika
    podany w NIP niebędący rachunkiem podatnika.

  • 9. Data: 2003-07-29 18:12:57
    Temat: Re[4]: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik)

    Witam.

    Dnia 29 lipca 2003 o godzinie (08:43:42) napisano:

    c> Widzę, że kolega nie zaskoczył :-)
    c> Oczywiście, że żaden przepis nie wymaga
    c> przedstawienia umowy.
    c> Ten dodatkowy wymóg (nie poparty żadnym prawem)
    c> wprowadzono

    Rozumiem. Przepis nie istnieje, ale go wprowadzono. :)))
    Aluzje ponial :)

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl

  • 10. Data: 2003-07-29 19:11:38
    Temat: Re: Re[4]: odnosnie Urzędu Skarbowego
    Od: "cef" <c...@i...pl>

> [...]
    > c> Ten dodatkowy wymóg (nie poparty żadnym prawem)
    > c> wprowadzono
    >
    > Rozumiem. Przepis nie istnieje, ale go wprowadzono. :)))

    Nie wprowadzono żadnego przepisu. :-)
    Być może nawet jest jakiś istniejący juz przepis
    (we wspomnianej ustawie, może w ordynacji),
    który na takie wymogi (żadanie potwierdzenia
    prawdziwości podanych danych?)
    pozwala. A może nie ma.
    A swoją drogą to nie chciałbym, żeby ktoś złożył
    NIP z moimi danymi i wpisał jakiś "lewy"
    rachunek do którego ma dostęp, na który to rachunek
    US przeleje potem mój podatek.

    Widzisz jakieś doraźne rozwiązanie
    tego problemu zanim wprowadzą
    jakieś poprawki w przepisach?