  • Data: 2003-05-10 20:40:15
    Temat: odpowiedź KPA
    Od: "urban" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W jakim czasie musi odpowiedzieć administarcja Państwowa.?
    Bliżej dostałęm kiedyś ponoć za wycieraczke mandat za parkowanie(maj 2001),
    ponaglenie teraz w marcu 2003.
    Odwołałem się bo nic takiego nighdy nie znalazłem.
    Odwołałem się do Miej.Zarządu Dróg.(to oni teraz przejeli niby ściąganie
    długów, bo firma obsługująca parkingi została rozwiązana ittp..)
    A oni pomyśleli i odpowiedzi mi listem zwykłym , że jestem ślepy jak tego
    nie znalazłem(tak w skrócie).
    Mandat wreczył jakis 003, pracownik prywatnej firmy wynajetej do tych
    celów.(INTERPALK w Bielsku-Białej)
    Straszą mnie prawie więzieniem!, kopmornikiem za 50 zł.
    Dlaczego mam placić za coś czego nie miałem ?, może tak jeszcze pare razy
    itp..?
    Minęło ponad dwa miesiące i nic tzw. listem poleconym od nich nie
    otrzymałem.
    Może mam to ol..ć?
    czy napisac jeszcze raz , jeśłi tak to co?
    Please o pomoc.