  • Data: 2007-08-30 15:17:43
    Temat: odpowiedz na reklamacje, czy jest wazna
    Od: Ania <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    przepraszam, ze tu, ale moze ktos mial do czynienia

    wiec zlozylam reklamacje do firmy kurierskiej, która dotyczyla przesylke
    o numerze 123, otrzymalam odpowiedz w terminie ale na pismie widnieje
    zapis, ze odpowiedz dotyczy przesylki o zupelnie innym numere 353. Czy
    taka odpowiedz jest wazna, czy jest to odpowiedz na moja reklamacje, czy
    moge uznac odpowiedz za nie wazna i domagac sie swoich zadan...
    dodatkono na pismie procz info jakiej przesylki dot. reklamacja, jest
    rownież nr reklamacji firmy kurierskiej, nie mam pojecia czy to jest
    wlasciwy

    prosze o odpowiedz sprawa jest pilna