  • 1. Data: 2004-03-11 09:17:14
    Temat: odrzucony wniosek o przywrocenie terminu
    Od: "Wiciu" <s...@o...pl>

    wlasnie odrzucono moj wniosek o przywrocenie terminu skladki ZUS!
    6 lat terminowo placone skladki, jeden poślizg 1-dniowy akurat w miesiącu
    kiedy doszlo do wypadku...
    i co? ZUS odrzuca wniosek, nie bedzie chorobowego.... temat pewnie
    poruszany do znudzenia ale czy to nie jest chore??? czy mozna sie
    odwolywac od tego? jakie sa szanse? dlaczego wiekszosc wnioskow jak slysze
    jest przyjmowana a moj zostal odrzucony? jakiego uzasadnienia spoznmienia
    trzeba uzyc? jakim kryterium kieruje sie ZUS w takich przypadkach? czy
    moge zatem domagać się zwrotu skladek za chorobowe za poprzednie lata?
    przeciec to jest zlodziejstwo!

  • 2. Data: 2004-03-11 12:18:44
    Temat: Re: odrzucony wniosek o przywrocenie terminu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Mar 2004, Wiciu wrote:
> [...]
    >+ i co? ZUS odrzuca wniosek, nie bedzie chorobowego.... temat pewnie
    >+ poruszany do znudzenia ale czy to nie jest chore???

    Jest chore.

    >+ czy
    >+ moge zatem domagać się zwrotu skladek za chorobowe za poprzednie lata?

    Marnie widzę :(
    Jakby 6 lat temu była nieterminowa składka to za 3 lata dałoby się
    coś wywalczyć.
    A tak... tak to przecież poprzednie składki "obowiązywały" !

    >+ przeciec to jest zlodziejstwo!

    Ano jest.
    Z braku możliwości zrobienia czegokolwiek pozgłaszaj się gdzie możesz,
    choćby do prasy: jak GP czy RP będzie "robiła" artykuł na ten temat
    to jest szansa iż możliwość podanie konkretnego przypadku takiego jak
    twój im się przyda. Nie, pewnie ty nic z tego nie będziesz miał, tyle
    że może *trochę* popsujesz samopoczucie któregoś "ustawodawcy" jak mu
    przyjdzie wywiadu udzielać...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-03-11 14:54:08
  • 4. Data: 2004-03-11 22:50:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Wiciu s...@o...pl ...

> [...]
    > przypadkach? czy moge zatem domagać się zwrotu skladek za chorobowe za
    > poprzednie lata? przeciec to jest zlodziejstwo!

    Może spróbuj uderzyć trochę wyżej (w ZUs to jest naczelnik???) Kto wie
    dlaczego odrzucili, u mnie nie robli problemów ale to była zwykła sytuacja
    a nie jakiś wypadek. Próbuj, w końcu nic cie to nie kosztuje, opisz ze
    zawsze płaciłeś terminowo, wymyśl coś dlaczego akurat teraz zapłaciłeś źle
    itd. itp.
    Powodzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 5. Data: 2004-03-12 11:49:19
    Od: "Piotr" <n...@o...pl>

    > I rzeczywiście dziwne - bo jest tak jak piszesz, dużo wniosków
    przechodz -
    > za pierwszym razem raczej nie robią problemu...

    Wychodzi na to, że wszystko zależy od umięjętności poetyckich...
    Najlepiej byłoby pewnie jakby uzasadnienie się rymowało i było
    przyzdobione w kwiatki i szlaczki. Dokładnie na to wygląda.
    Wtedy jeszcze trzeba trafić na dobry humor urzędnika - i sprawa
    załatwiona.