  • 1. Data: 2005-05-09 10:26:59
    Temat: odsetki od wynagrodzeń
    Od: Marek Grebski <m...@p...pl>

    Witam
    Jak NTG to nie bijcie, ale nie wiem gdzie o to pytac?
    Mamy w zakladzie kontrole i kontroler zakwestionowal sposob naliczania
    odsetek od zaleglych wynagrodzen (jest to szpital i slynne 203) kto wie
    gdzie znajde przepisy regulujace jak naliczac takie odsetki?
    Pozdrawiam
    Marek
    --
    Na grzyby, na ryby, a może na koń? ---> www.miedzylesie.net

  • 2. Data: 2005-05-09 16:11:46
    Temat: Re: odsetki od wynagrodzeń
    Od: "Tomek" <s...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Marek Grebski" <m...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:d5ne5a$h4n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > odsetek od zaleglych wynagrodzen (jest to szpital i slynne 203) kto wie
    > gdzie znajde przepisy regulujace jak naliczac takie odsetki?

    A jak ty to obliczyłeś, że obliczyłeś źle? Może to nie w sposobie problem,
    tylko w wysokości odsetek.

    Liczyłem kiedyś jednej pielęgniarce takie odsetki (i nawet sąd przyjął
    wyliczenie jako poprawne). Punktem wyjścia był zakładowy regulamin pracy i
    przepisy kodeksu pracy: kiedy wynagrodzenie powinno zostać wypłacone?
    Odsetki liczy się od dnia następnego wg stawek jak dla zaległości
    podatkowych.
    Możesz zastosować wzór ze strony
    http://www.is.wroc.pl/podatki/inne/odsetki.html , tylko oczywiście symbole
    są troszkę inne. I nie zapomnij, że stawki odsetek ustawowych się zmieniały.
    Tak myślę...

  • 3. Data: 2005-05-10 06:08:30
    Od: Marek Grebski <m...@p...pl>

    Tomek wrote:

> [...]
    > http://www.is.wroc.pl/podatki/inne/odsetki.html , tylko oczywiście
    > symbole są troszkę inne. I nie zapomnij, że stawki odsetek ustawowych się
    dziekuje, ja sie na tym nie znam tylko szukam informacji dla ksiegowej i
    placowej, chodzi o to ze kontroler twierdzi ze powinnismy liczyc od
    wynagrodzenia netto, a nie brutto.
    Pozdrawiam
    Marek
    --
    Na grzyby, na ryby, a może na koń? ---> www.miedzylesie.net

  • 4. Data: 2005-05-10 07:16:30
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 5/10/2005 8:08 AM, Użytkownik Marek Grebski napisał:

    > placowej, chodzi o to ze kontroler twierdzi ze powinnismy liczyc od
    > wynagrodzenia netto, a nie brutto.

    Posługiwanie się pojęciem "wynagrodzenie netto" świadczy o ignorancji
    tego osobnika. Nie ma czegoś takiego.

    --
    gefragt