  • 1. Data: 2005-05-08 21:55:01
    Temat: doradztwo finansowo-prawne we Wroclawiu?
    Od: "FRANCO" <f...@n...com>

    Witam,

    Jestem zielony w tym temacie, a nosze sie z zamiarem zalozenia firmy i
    bedzie mi potrzebna ksiegowosc oraz ewentualnie rowniez doradztwo prawne.
    Czy sa we Wroclawiu jakies profesjonalne firmy sie tym zajmujace, a jesli
    tak, to co mozecie polecic?

    Zaznaczam, ze nie chodzi mi tylko i wylacznie o "pania Zosie ksiegowa" tylko
    najlepiej o kogos kto moze takze w razie potrzeby posluzyc porada prawna...
    a wiec najlepiej jakas kancelaria finansowo-prawna ( jesli cos takiego w
    ogole istnieje ).

    ale zaznaczam, ze bede mala jedno osobowa firma, wiec nie doradzajcie mi
    Pricewaterhouse Coopers, ktorzy pewnie wezma tysiac zlotych za godzine
    konsultacji.

    jak widzieci, jestem dosc zielony w temacie, wiec wszelkie wskazowki mile
    widziane.

    pozdrawiam,

    Franco

  • 2. Data: 2005-05-10 16:22:05
    Temat: Re: doradztwo finansowo-prawne we Wroclawiu?
    Od: "MaG" <m...@o...pl>

    witam,
    dobra renome we W-wiu ma AFK Raport www.raport.net.pl
    tel 790-09-90
    ul. Ukraińska 1
    pozdrawiam
    Marry
    Użytkownik "FRANCO" <f...@n...com> napisał w
    wiadomości news:d5m24p$1bi$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2005-05-11 20:33:06
    Od: --+ sA+An +-- <s...@6...il>

    MaG napisał(a):
    > witam,
    > dobra renome we W-wiu ma AFK Raport www.raport.net.pl

    Ty weź chłopie und pisz pod postem jak chcesz mieć dobrą renomę na
    grupie, tjaa?

  • 4. Data: 2005-05-19 21:09:28
    Od: lucas <l...@i...pl>

    uzytkownik FRANCO byl napisał(a):

    (...)
> [...]
    > Czy sa we Wroclawiu jakies profesjonalne firmy sie tym zajmujace, a jesli
    (...)
    panorame firm?

    pozdr
    lucas