  • 1. Data: 2005-05-08 21:19:40
    Temat: Clo i akcyza na kamery po wejsciu do UE
    Od: "Darek filip122" <f...@i...pl>

    Czy istnieje jeszcze clo na przywiezione kamery video . Sklep w ktorym
    chce kupic kamere i negocjuje cene , twierdzi ze na kamery z wejsciem DV IN
    jest clo. Z tego co mi sie wydaje to od 1 maja ubieglego roku towary
    importowane z UE nie ma cla a od maja tego roku zniesiono akcyze na towary
    nia objete wczesniej. Fakt ze kamera jest produkowana poza Unia , ale nie
    sadze ze podrzedny sprzedawca importuje bezposrednio z Japoni, tylko
    napewno kupuje u przedstawiciela SONY w UE. Moze mie ktos oswieci jak to
    jest z tym clem i akcyza na kamery wideo ( chodzi o kamery drozsze z wyzszej
    polki )
    --
    Z pozdrowieniem

    Darek f...@w...pl lub f...@i...pl

    3majta sie ciepło zima nadchodzi

    tel 693 864 222 GG. 2237649
    http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl

  • 2. Data: 2005-05-09 09:40:42
    Temat: Re: Clo i akcyza na kamery po wejsciu do UE
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > sadze ze podrzedny sprzedawca importuje bezposrednio z Japoni, tylko
    > napewno kupuje u przedstawiciela SONY w UE. Moze mie ktos oswieci jak

    Kupuje ze składu celnego zapewne.
    Przedstawiciel SONY nie wprowadza tego na obszar celny bo mroziłby kasę.
    A tak sprzedając mu ze składu jest tak jakby sprzedawał mu z Japonii
    (wątpliwe)
    lub Chin (bardziej prawdopodobne) bezpośrednio.

    Na towary przywożone z UE nie ma cła tylko jeśli:
    a) zostały w UE wyprodukowane
    b) zostały wcześniej dopuszczone do obrotu na terenie UE (odprawa celna)

    Pozdr

  • 3. Data: 2005-05-09 11:46:50
    Od: "Darek filip122" <f...@i...pl>

    jot.be < j...@p...onet.pl > będąc w pełni władz umysłowych
    naskrobał(a) co następuje :

> [...]
    > a) zostały w UE wyprodukowane
    > b) zostały wcześniej dopuszczone do obrotu na terenie UE (odprawa celna)

    Dzieki za tak wyczerpujaca odpowiedz