    From: "Piotrek" <petero2@o2_WYKASUJ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: okres przed rozpoczeciem DG
    Date: Wed, 15 Dec 2004 22:03:22 +0100

    mam zarejestrowana DG (wpis EDG, Regon, US, ZUS)
    data rozpoczecia dzialanosci: 1.01.2005 (takj jest wpisane w zas EDG).
    chce w grudniu kupic telefon komorkowy i wziac FV i umowe na moja DG
    (abonament dla firm stad musze wziac FV).
    Czy jezeli tej faktury nie rozlicze wogole, bo chce zaczac oficjalnie od
    nowego roku dzialalnosci, to moge miec jakies problemy ze strony US?
    telefon jest mi juz teraz nieezbedny.

    pzdr
    piotrek