  • 1. Data: 2008-09-09 20:40:20
    Temat: DG rejestracja miasto A a biuro rachunkowe miasto B
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    Rejestruje dzialalnosc gospodarcza na caly kraj z adresem w miescie A (bo
    tylko tu mam mieszkanie, gdzie moglbym to zarejestrowac) natomiast wiekszosc
    czesc pracy bede wykonywal w miescie B na drugim koncu kraju, gdzie bede tez
    mieszkal przez wiekszosc czasu. Czy moge podpisac umowe z biurem rachunkowym
    z miasta B i chcialbym by to biuro oficjalnie przechowywalo papiery?

    Czy to jest dopuszczalne i jak wyglada w razie ewentualnej kontroli? Czy
    przeprowadza ja us z miasta A czy B?

  • 2. Data: 2008-09-09 23:39:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 9 Sep 2008, pitero wrote:

    > Czy to jest dopuszczalne i jak wyglada w razie ewentualnej kontroli? Czy
    > przeprowadza ja us z miasta A czy B?

    US z miasta A
    AFAIR taki numer był stosowany przez prowadzących DG, którzy usiłowali
    zniechęcić US do tychże kontroli :P (szczególnie, jak wydały im się
    za częste).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2008-09-10 00:26:20
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > US z miasta A
    > AFAIR taki numer był stosowany przez prowadzących DG, którzy usiłowali
    > zniechęcić US do tychże kontroli :P (szczególnie, jak wydały im się
    > za częste).

    Z jakim skutkiem? Czy nie powodowało to odwetowych częstych wizyt w
    siedzibie i/lub miejscu prowadzenia działalności?

    p. m.

  • 4. Data: 2008-09-10 07:09:24
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-09-09, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

    > US z miasta A
    > AFAIR taki numer był stosowany przez prowadzących DG, którzy usiłowali
    > zniechęcić US do tychże kontroli :P (szczególnie, jak wydały im się
    > za częste).

    A US w odwecie zaczął zapraszać "do siebie"? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-09-10 08:51:50
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    > A US w odwecie zaczął zapraszać "do siebie"? :)

    czegos tu nie rozumiem - skoro dokumenty przechowuje biuro rachunkowe z
    miasta B i ono reprezentuje Cie przed urzedem skarbowym, to dlaczego us ma
    prowadzacego dzialalnosc zapraszac do siebie? moim zdaniem prosciej by bylo,
    gdyby kontrolowal us z miasta B....

  • 6. Data: 2008-09-10 10:07:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    pitero wrote:

    > czegos tu nie rozumiem - skoro dokumenty przechowuje biuro rachunkowe z
    > miasta B i ono reprezentuje Cie przed urzedem skarbowym, to dlaczego us ma
    > prowadzacego dzialalnosc zapraszac do siebie?

    Dlatego że może?

    > moim zdaniem prosciej by bylo, gdyby kontrolowal us z miasta B....

    A kto powiedział że US ma robić tak żeby było prościej? :) A jeżeli US
    zechce odwiedzić kontrolowanego w jego siedzibie/miejscu prowadzenia i
    skonfrontować to z papierami?

    p. m.

  • 7. Data: 2008-09-10 11:23:11
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    > A kto powiedział że US ma robić tak żeby było prościej? :) A jeżeli US
    > zechce odwiedzić kontrolowanego w jego siedzibie/miejscu prowadzenia i
    > skonfrontować to z papierami?

    skoro wszystkie papiery sa w miescie B, to co bedzie kontrolowal us w
    siedzibie dzialalnosci?

  • 8. Data: 2008-09-10 11:41:22
    Od: r...@o...pl

    On 10 Wrz, 13:23, "pitero" <p...@w...pl> wrote:

    > skoro wszystkie papiery sa w miescie B, to co bedzie kontrolowal us w
    > siedzibie dzialalnosci?

    Hmm, stan faktyczny :-) ?

  • 9. Data: 2008-09-10 15:28:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 10 Sep 2008, Wojciech Bancer wrote:

    > A US w odwecie zaczął zapraszać "do siebie"? :)

    Ale to raczej na "czynności sprawdzające", nie na kontrolę.
    A było o kontroli ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2008-09-11 16:33:52
    Od: "pitero" <p...@w...pl>

    > Ale to raczej na "czynności sprawdzające", nie na kontrolę.
    > A było o kontroli ;)

    a czym sie to rozni?