  • 1. Data: 2007-11-10 13:54:39
    Temat: opłata za zwrot towaru w wnt
    Od: "Ania" <a...@N...op.pl>

    Witam:)wnt zrealizowane zgodnie z "moim"zamówieniem,wystawiona faktura
    wewnętrzna,wykazane jako podstawa do opodatkowania w deklaracji vat
    7.Okazauje się ,że towar zostaje zwrócony dostawcy,ponieważ "mój " odbiorca
    nie zaakceptował go jako zamiennik w/g krajowej normy.Dostawca wnt wystawia
    fakturę korygującą ,przyjmuje zwrot,ale chce zapłaty 150 E(uwzględniając go
    na korekcie) za nasz "kaprys" i niezdecydowanie,z jego strony jest wszystko
    ok,dostarczył to co było zamówione.Moje pytanie:czy owe 150 E jest podstawą
    do opodatkowania w wnt?i do wykazania w vat 7?Gdyby doliczył je do ceny
    innej dostawy nie miałabym wątpliwości a tutaj?Prosze o jakieś sugestie:)
    pozdrawiam Ania