  • 1. Data: 2004-06-01 09:50:09
    Temat: opłaty i odsetki w mBanku...
    Od: "Newmen " <n...@N...gazeta.pl>

    Pytanko do znawcow mBanku odnosnie naliczanych odsetek i pobieranych oplat z
    konta mBiznas na koniec miesiaca.
    1. Naliczyli mi odasetki od dodatniego salda w wysokosci X i na potwierdzeniu
    sa daty:
    data operacji: 31/05/2004
    data ksiegowania: 01/06/2004

    2. Pobrali prowizje i na potwierdzeniu sa daty ale ODWROTNIE tzn.
    data operacji: 01/06/2004
    data ksiegowania: 31/05/2004

    Pytanie: kiedy zaliczam do przychodow odsetki - w maju czy w czerwcu? To samo
    pytanie dotyczy oplat bankowych - sa to koszty maja czy czerwca?
    Dodam, ze chodzi o DG z KPiR+VAT, memorial.

  • 2. Data: 2004-06-01 11:50:47
    Temat: Re: opłaty i odsetki w mBanku...
    Od: jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Newmen wrote:

    > 1. Naliczyli mi odasetki od dodatniego salda w wysokosci X i na
    > potwierdzeniu sa daty:
    > data operacji: 31/05/2004
    > data ksiegowania: 01/06/2004

    Ja liczę w maju bo tak naprawdę 31 maja przed północą już można to
    wypłacić

    > 2. Pobrali prowizje i na potwierdzeniu sa daty ale ODWROTNIE tzn.
    > data operacji: 01/06/2004
    > data ksiegowania: 31/05/2004

    Przy memoriale w ciągo roku to nie ma większego znaczenia. Ważne jest
    na koniec roku. Wtedy zależy to od tego za co jest ta prowizja. Jeśli
    za prowadzenie rachunku w starym roku to do starego, jeśli w nowym to
    do nowego.